Förslag på ny header?

Jag har blivit otroligt trött på vår nuvarande header så idag så slängde jag helt enkelt ihop en. Vad tycker ni om denna? Jag ville ha med både Chico, Peppar och Pirran på Matildas sida utan att det blev för plottrigt. Jag tyckte inte det blev så farligt plottrigt, helt okej faktiskt. På min sida tog jag med tre bilder på mig också bara för att det skulle matcha Matildas sida lite. Så snälla kommentera ärligt nu, hiss eller diss!
Om det finns något ni vill att jag ska ändra på något snälla snälla skriv det. Konstruktiv kritik vill jag ha, inte nedklankande kommentarer utan kritik på ett trevligt sätt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HIIIIIIIIIIISS ! Alla era headrar är fina ! :)

2012-10-08 @ 19:57:17
Postat av: Julia

Jag tycker den blev asbra!!!!

http://edvardsson.blogg.se/?tmp=958852

2012-10-08 @ 20:06:37
URL: http://edvardsson.blogg.se
Postat av: Johanna

Ska jag vara ärlig tycker jag...
Att du är grym på att göra headers :D
Enda sedan jag började följa eran blogg så har ni haft helt fantastiska headers.

2012-10-08 @ 20:21:14
Postat av: Nanna

Gillar båda hederna, men det hade vart roligare om du gjorde en i blå,grön eller någon annan färg än ni redan har, så blir det lite ändring :)

2012-10-08 @ 22:25:30
URL: http://Wiebotjejerna.blogg.se
Postat av: Linnea

Den va jättefin men kanske i en annan färg ? :D

2012-10-09 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0