Här ska det stå en rubrik

Nu sitter jag här i soffan med mamma och pappa och tittar på svenska hollywoodfruar. Altså det inte varför vi tittar på det, men det är lite kul att se att dom bara "strör pengar runt sig", liksom 70 000kr verkar inte vara någonting för dom. Jag menar dom kan köpa handväskor för typ 30 000kr! Det är ju helt sjukt! Jag skulle också villja va miljonär! Fatta vilka grejer man skulle kunna köpa.
Det första jag skulle köpa är en schyst systemkamera. Nya ridstövlar en ny ridhjälm och en ny outfit till Chico och mig.
Man kan ju alltid drömma. Men man är ju inte lyckligare bara för att man har mycket pengar. Allt går inte att köpa för pengar lycka till exempel, kärlek eller vänner går inte att köpa.
Jag är bortskämd redan som det är med häst och all dess tillbehör.
 
Men jag måste spara lite pengar nu, för jag är i ett stort behov av nya ridstövlar. Mina är lite trasiga här och där, suck. Jag gillar dom så mycket och är inte sugen på att byta ut dom, men om det är några jag vill ha så är det tretorn falsterbo. Mina dressyr stövlar är fortfarande för långa i skaftet för att hoppa med men i dressyren kan jag rida i dom.  Annars skulle jag ha dom, så klart.
Gud vad bortskämd jag låter när jag skriver så, uch.
 
Är dom inte snygga?
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Dom stövlarna är hemska! :P hihi

2012-10-05 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0