Helt sjukt!

Hej, för ett tag sen var mamma och jag och gav hästarna deras lunch hö. Dom var rätt hungriga för dom stod vid grinden och gnäggade åt oss när vi kom. Ja till och med Pirran gnäggade! Vet att hon bara gnäggade för att vi hade mat med oss, men ändå. Jag tyckte att det var sjukt gulligt i alla fall. Vi har ju bara haft henne i två dagar nu, så hon har ju inte kommit in i våra rutiner än.
 
Och nu när jag gick in på bloggen blev jag sjukt förvånad! Vi har mer än 200 unika läsare bara i dag! Hon är liksom bara 15:20! Det är ju helt sjukt! Och vi har fått många kommentarer också! Fortsätt så! Så låvar jag att jag ska blogga mera och göra mer intresanta inlägg. Lite åsiktsinlägg och så.
 
Kommentera gärna vad ni vill läsa om varge dag, så vet jag vad jag ska skriva om :D
 
 
 
En bilde från i våras på Chico och mig:D

Kommentarer
Postat av: Lydia

vilken härlig bild! :')

2012-10-09 @ 15:22:33
URL: http://svettfux.blogg.se
Postat av: Emelie

snälla gör fler inlägg med outfits till ryttare och häst <3

2012-10-09 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0