Pirran 13 oktober

Igår gick bara Pirran som sagt. Hon var lite envis i början hon ville testa mig lite tror jag, för hon stanade till då och då och vägrade gå, vilket hon inte gjort innan. Men efter en kort stund slutade hon med det, och tyckte att det var jätte roligt. Lilla ponny skrutt. Vi red runt hov och igenom samhället, vilket jag trode skulle kunna vara lite läskigt för henne med brevlådor soptunnor osv...... När det är första gången man går där, men inte då. Det var ingentig hon tittade inte ens, duktig liten ponny. Hon har ju inte varit hos oss så länge än, en vecka exakt i dag. Men hon är redan polare med Chico och Peppar. Chico och Pirran har ju gått ihop inna vi köpte honom visligen men det är ju lite över tre år sen nu. I övrigt var hon pigg och glad i går. Precis som dom andra dagarna.
Vet att jag måste skaffa lite nya bilder på henne, det är lite tråkigt att använda samma bilder hela tiden. Men jag får fixa det så fort jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0