Schabrak

 Skulle villja ha ett nytt schabrak, men vet inte vilket jag vill ha. Det finns ju så många att välja på! Smartast skulle ju va om alla hästarna skulle kunna ha det. Men det är rätt svårt, då jag skulle vilja ha ett lila schabrak. Men tror inte att Chico eller Peppar skulle bli specielt glada då. Eller så köper jag ett blått till, och då blir allt mycket lättare då jag har tittat så mycket efter det. Jag gillar blått men det är typ den ända färgen jag har på mina schabrak, det skulle vara lite kul med något nytt liksom. Entligen behöver jag inget nytt för jag har rätt många. Men det jag tävlar i har bilvit så uttvättat, så jag skulle vilja ha ett nytt att tävla i.
 
Vet ni något snyggt schabrak med färg men ändå inte för mycket? 
 
Det här är bara några jag hittat och tagit från googel.    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0