Skola skola, prov och läxor........

Suck, är helt slut!
Det har varit dålig uppdatering från mig i dag, jag vet det. Men det har inte funnits någon tid till att blogga i dag.

Skolan tar livet av oss!
Det känns som att allt kommer på en och samma gång! Vi har typ inte haft en ända läxa sen vi började 8:an, och bara tre prov typ. Rätt chill inte så mycket att vara arg på eller så. Men nu har vi inte så många läxor kanske, men rätt många prov att plugga till. Har matte prov i morgon. Känner väll ändå att jag kan det rätt bra men vi får se hur det går. Veckan efter lovet har vi 3 eller 4 prov på dom två första veckorna! Och vad jag kan fatta det som är det inte så farligt då vissa jag känner i Norrköping har hur mycket läxor och prov som helst. Så jag måste plugga lite på lovet för att kunna allt. Hatar att plugga men vill inte får dåligt betyg så det är bara att stå ut.

Men i dag har jag i alla fall ridit Chico och Pirran. Orkar inte skriva mer om det nu, men det gick bra. Nae nu måste jag verkligen sova är as trött.
// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0