Snart är de mina

Har råd nu, efter att ha sparat ett tag och nu riktigt kliar t i fingrarna att köpa in dem. Grabben kommer bli så fin :)
Dock kommer de ju knappt användas på ett tag då vi bara har en till hopptävlingen inplanerad och inte jättemånga träningar. Men de är ju fina att se på.
Efter jag har köpt dem ska jag spara som en tok, tjäna pengar genom att t.ex. tvätta fönster så kanske jag ha råd med en GPA till stockholm horse show. det kommer ju antagligen vara mäspriser där hoppas vi. allt det här är från mina egna pengar. Allt sparar jag till. Mina föräldrar ger mig bara sånt jag behöver. Jag har redan en hjälm och ett par benskydd som är fullt användbara. Det är upp till mig om jag vill ha nya.
Åh, jag vill verkligen , verkligen ha en GPA, det har varit drömhjälmen i flera år och snart kanske drömmen blir sann! Mina planer om ett Dýonträns har skjutits upp till efter Globen. Men om min dröm om hjälmen spricker får Silver sig ett nytt träns i stället. :)
Gud vad bortskämd jag låter när jg snackar om veredus, GPA och Dýon men alla dessa saker är mina pengar.
Sen har jag fått hur mycket saker som helst av mina föräldrar. De är riktiga kippor som ställer upp för mig och min dyra hobby. De går alltid upp och skjutsar mig till tävlingar, Underbara ni, vad skulle jag göra utan er?
Veredus Carbon Gel
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Hej !

KLickade in på din blogg och fick se det här inlägget om GPA hjälm :)

Jag och min kompis som bloggar på equin.blogg.se (kolla gärna in :D)
Vi beställde varsin GPA från www.gpa-nosewtechnology.com/en/
En super smidig sida och BILLIG , vi älskar våra hjälmar mer än allt annat så beställ en du oxå :)!

Kram ♥

2012-10-09 @ 09:17:23
URL: http://equin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0