Träningen idag

Idag var en sådan här jättebra dag verkligen. Han var fin och mjuk men riktigt pigg och framåt. Alla språng blev i princip perfekta och han kom bra hela tiden. Jag kände att han tog tag i det mycket själv och han ville verkligen hoppa. Idag var en sådan dag när det känns som inga hinder är för höga eller svåra. Vi hoppade lite kluriga svängar och avslutade med en lite enklare bana på kanske 70 - 90. Inga höga höjder, men höjden spelar ju ingen roll, eller hur?
 
Jag känner verkligen att han har blivit mycket starkare i kroppen, galoppen har blivit mycket bättre och han börjar verkligen få in bakbenen under sig. sprången är lika bra som vanligt. I vår när han är fint musklad, då kommer vi bli farliga. Det kan jag lova.
 
Jag ska fixa en film, men den kommer när jag kommer hem från Skåne. Nej juste det har jag inte berättat. Jag ska till skåne i helgen Fredag -Söndag. Jag älskar Skåne, Skåne är nog mitt favoritlandskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0