Bilder och filmer

Hittade dom här två bilderna på Chico och mig i datorn. Bilderna är tagna på en clearround SRS hade 2011. 
 
Hittade också lite filmer från träningar och tävlingar som jag har varit på, som jag inte ens visste att jag hade. Kunde ganska snabbt konstatera att dressyren har blivit tusen gånger bättre. Det är lite synd att jag inte har några filmer från när han var som värst i hoppningen. Inte för att det är så mycket att se, men det skulle va kul att kunna göra en film om vår utvekling tilsammans. Eller i vilket fall bara kunna se om det har gått åt rätt eller fel håll. Jag vet att det har gått åt rätt håll. Men det skulle ändå vara kul att se hur det såg ut, jag vet ju bara hur det känndes. Han kanske inte såg så pigg ut utan bara kändes så för att han var så stark vad vet jag. Men sak samma. Det var i alla fall kul att hitta lite bilder och filmer, tror jag har några bilder från när han kom till oss också, men jag vet inte riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0