Då går vi in i 2013

Genom att minnas det gångna året 2012
 
Januari, februari
 
* Firade ett år på bloggen
 
* Skiljdes från min själsfrände.
Vad ska jag säga? Att det var hemskt, ja det var det. Han var mitt liv, det finaste jag hade. Han var den ponnyn jag provred en kall dag i november 2009, den ponnyn som vägrade säkert 5 gånger på ett litet kryss, den ponnyn som stannade på  princip allt, den ponny jag inte ville ha.  Han var den ponny vi till sist köpte för 18.000 som inte hade gjort så mycket mer än en maskeradhoppning på ridskolan, han var de ponny jag till sist blev rädd för att hoppa, han var den ponny jag älskade ändå.
 
Han var den ponny jag utbildade själv och plockade upp i klasserna, han var den ponny jag hade felfria rundor i 90cm på och endast 4 fel på en regional tävling, han var den ponny jag till sist red på samma bana som sm-ekipagen. Han var den ponnyn ingen trodde på och det var just med den ponnyn jag bevisade att det inte krävs pengar, det krävs vilja och tro. Min fula lilla ankeunge som till sist blev en svan, jag saknar dig
 
Mars ,April
 
*Provred några ponnyer
 
* Hittade rätt till sist
Det sa bara klick. Det var han eller ingen. Egentligen kanske han var lite för outbildad men det spelade ingeb roll just då, inget av det jobb jag har lagt ner och kommer lägga ner är förgäves. Han ger mig lycka bara genom att se på  mig med sin busiga blick. Han är personlig och speciell och kommer alltid vara det, ha ska stanna i min ägo tills jag är 18, det är bestämt! 28 april
 
Maj, Juni
 
* Minns knappt något
 
* Tävlade min första tävling 30 Juni som slutade i en andraplacering

 
Augusti.
*Världen bästa ridläger med världens bästa människor <3
Matilda får stå för bilden
 
september
 
*Helvetet
Halt Silver, kändes rätt hopplöst just då. Min värsta mardröm var att han aldrig skulle bli bra  igen.
 
November
*Silver friskförklarades
Till sist den nionde november ( på min födelsedag) Friskförklarades Silver, efter det väntade en lång rehabelitering som fortfarande pågår.
 
December
* Blev riktigt kär
Haha, blev riktigt kär i 5 killar på en gång, One direction. <3
 
Det var allt från mig, livet består alltid av ups and downs, Jag vill tacka alla er som stöttat mig igenom dem. Tack, hoppas vi ses mer 2013!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är han halt igen?

2013-01-01 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0